számlázás

Számlázni kell, nem kérdés. Eldönthetjük azonban, hogy macerásan vagy könnyedén szeretnénk ezt intézni. Vállalkozásunk méretétől függetlenül szükségünk lehet vállalatirányítási rendszerre.

Ne ijedjünk meg a kifejezéstől elsőre!

Számlatömb vagy online számlázás?

Nem minden vállalkozás igényel könyvelőt, de számlákat kezelni mindegyik vállalkozás fog. Minden az online irányba mozdul el, aminek sok előnye van, kezdve onnan, hogy bárhol, bármikor intézhetjük ügyeinket bármilyen eszközön.

i

Számlatömb

A papíros számlatömb már a múlté. Ha olyan a vállalkozásod/szolgáltatásod, hogy havonta csak 2-3 számlát állítasz ki, nincs raktárkészleted sem, nem kell a logisztikával, szerződésekkel foglalkozni, akkor  lehet, hogy ez elég is.

Online számlázás

Az online, felhő alapú számlázásra nem kell vagyonokat költeni, mégis sok terhet vesz le a vállunkról, rugalmasan kezelhető, bárhonnan, bármikor. Akár havi pár ezer forint ráfordítással is könnyedén intézhetjük a pénzügyeinket – a vállalkozásunk méretétől függetlenül.

Bátran ki is próbálhatjuk, minden kötelezettség nélkül itt:

A rendszer dokumentációját itt lehet elérni: http://doc.evir.hu/doku.php

Amennyiben az online számlázó program mellett döntünk, ne felejtsük el az első számla kiállítása után 30 napon belül bejelenteni a NAV-nak a program használatát!